Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Monday, July 1, 2013

Betoi ka ni staff KUIN tak dibayar gaji...? Mana Pegawai Mukhriz orang KL tu mai jawab sat


Betulkah seperti posting kat atas ni... dah masuk bulan kedua BN perintah gaji tak boleh bayaq lagi? Ni bukan fitnah tapi nak tanya.. mana dia pegawai2 Mukriz yang diimport dari KL tu, mailah pakat jawab. Cakap pelet mcm orang Kolalompo pun takpa, kami orang Kedah boleh faham.



Warta Darul Aman

Arkib