Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Wednesday, June 12, 2013

Betoi ka Mukhriz dok sibuk renovate pejabat?



"Jahanam pulak dah duit rakyat!"
"Awat aaa?"
"Tu orang tua tu dok renovate pejabat pulak dah"
"Takpa laah, MB baru pejabat pun kena barulah"
"Cuihh, Ustaz Azizan dulu lima tahun tak pernah peduli pun pasai nak renovate pejabat, dia pakai apa yang ada, tu pun kerja merelit elok.."
"Ustaz Azizan anak orang bendang, yang ni bekas anak PM.."
Ha Ha Ha... pakat gelak riuh rendah.
Itu dailog yang aku dengaq kat kafe Wisma. Kepada siapa dialog itu dimaksudkan aku tak berapa jelas. Mungkin depa sapa nak buat fitnah kat MB Kedah yang dok ada la ni.

Jadi untuk mencari jawapan aku nak minta, pegawai MB bahagian jawab menjawab yang didatangkan khas dari Kola Lompo tolong jawab sat soalan ni: Betoi ka Mukhriz dok sibuk renovate pejabat guna duit rakyat?

Nangoi-nangoi dari Team Mabok Ketum tak payah jawablah, Mukhriz tak lantik pun hangpa jadi jurucakap dia pasai hangpa orang Kedah. Kihkihkih...

Warta Darul Aman

Arkib