Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Wednesday, April 3, 2013

Tudia... senarai calon BN ada kat tangan Kedah La... Jeng Jeng Jengggg!!!


EKSKLUSIF !!! SENARAI CALON BN KEDAH DIDEDAHKAN !!! MAMPUIHHH HANGPA





Alamak, macamana aku boleh dapat senarai calon BN Kedah ni?? Padahal Dato' Bashah baru saja habaq senarai calon ada di tangan Perdana Menteri.

Tapi senarai lengkap depa dah ada kat aku..huhu..Serabut jugak aku tengok senarai calon calon depa, yang dah jadi YB la ni pakat lompat habis pi tempat lain..Awat jadi lagu tu?? Servis depa kat rakyat tak habis lagi tiba tiba nama naik kat kawasan lain..Yang bestnya nama nama yang duk nak kerat Dato' Bashah ada yang lekat ada yang tak lekat..

Aku tak tau la apa akan jadi kalau Bashah dah umum senarai calon kali ni..Dah tentu penyokong kuat YB YB yang duk ada sekarang ni akan mengamuk sakan..Kalau tak percaya tengok lah..Aku boleh sebut 1 per 1 calon depa kalau aku nak, tapi bagi sikit masa lagi aku dedah gambar penuh senarai calon depa..

Cuma aku nak tanya pemimpin BN yang duk mesyuarat pasai calon calon tu..betui ka dak gambar ni dari dokumen hangpa..Sebab senang sangat nak curi..bukan curi pun, bayar RM5 + ayaq ketum sebungkus boleh dapat senarai calon hehehehe

Warta Darul Aman

Arkib