Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Monday, April 15, 2013

Kuang-kuang..UMNO dah tak da isu...sampai warna bendera pun mereka nak main....

Oleh : SEPATU HIJAU




Apa punya mangkok hayun punya UMNO..bendera hitam pun nak jadi isu...
Tak tau ke atau saja-saja buat tak faham...aduhhh...kat kertas undi tu ada warna warni ke..

Pas sengaja buat bendera hitam putih tu..nak tunjuk kat orang ramai agar mengundi lambang PAS.
PRU kali ni..bukan sahaja orang-orang yg dah biasa undi PAS saja yang akan undi PAS tapi yang sebelum ni menjadi pengundi setia BN pun dah nak kalih...jadi dengan cara itu sekurang-kurang menjadi petunjuk kepada kita...

Hahahaha...UMNO/BN kan suka ciplak...manifesta Pakatan Rakyat pun hampa nak ciplak..jadi apa salahnya..ciplak idea PAS yang bernas tu....buatlah bendera macam tu sama...PAS tak saman apa-apa haih..

Heheheheh..cuma nanti...kalau lambang dacing hitam...background biru gelap...hahah..maka tiada warnalah dalam kehidupan...
ini kalilah...kasih taruh sama BN..kasi turun...apa lagi tunggu...

Warta Darul Aman

Arkib