Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Friday, February 15, 2013

Masuk isu ni blogger upahan Be End lari lintang pukang...


Oleh: Pak Dee Jantan

Gerakan Bongkar 403 Juta sedang giat berkempen, bukan setakat di Kedah tapi dah sampai ke Lembah Kelang. 23 Feb ni akan diadakan pendedahan besar-besaran penyelewengan dan kesilapan BN ini di Taman Melewar untuk anak-anak Kedah di sana. YB Dato' Mahfuz Omar dan YB Firdaus Jaafar akan londeh BN satu persatu sampai tinggai seluaq jerot.

Kat Kedah takdak satu pun orang BN berani jawab secara terperinci setiap isu tu... nak jawab macam mana memang depa bersalah pun! Blogger BN, termasuk yang makan upah calon Pantai Merdeka (keh keh..) termonyeh-monyeh tak reti nak jawab. Jadi cara nak 'jawab' isu 403 juta itu ialah dengan melemparkan fitnah macam-macam terhadap kerajaan negeri Kedah... maklumlah Fitnah tu Rukun Nombor 1 UMNO.

Pak Dee pun maleh dah nak jawab fitnah... kalau depa hujah dengan fakta dan angka boleh kita jawab dengan fakta dan angka, tapi kalau serang merapu meraban setakat nak puaskan hati pengupah, buang masa nak layan. Macam kita layan orang gila... nanti orang kata kita gila sama... he he he..

Jom pi Pedu lepas Jumaat nanti!!!


Warta Darul Aman

Arkib