Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Wednesday, February 27, 2013

Kak Senah....Jangan Buat Orang Senak..gelakkan Kak Senah...

Oleh : TUKUL BESI




Pagi- pagi lagi TB buka fb...tengok ada orang tagkan sisipan ni kat TB..mula-mula ingatkan benda-benda biasa...TB tak hiraukan sangat..terus je melayari nak tengok isu-isu panas...tapi entah kenapa..TB terasa nak buka baca...wow..wow...hehehhe..tak rugilah TB buat macam tu

Rupa-rupa dalam UMNO spesis macam ni tak pupus-pupus lagi...tapi betullah macam Tok Madey kata...yang bodoh saja yang masih ada dalam UMNO nie...


Kak Senah oiii....kalau nak mengampu pun..janganlah bagi statement bodoh dan teramat bodoh macam ni...
Begitu punya karamah Tok Jib..sampai orang asing xmampu dan xsanggup nak berzina di Malaysia....
Tu..kak Senah..yang TV3 suku dok tayang 999...dok tangkap mak nya Vietnam..mak nya Siam..mak nya Cina.....dok jadi pelacuq.....semua tu orang asing ka orang Malaysia...yang dok heboh mat-mat kulit gelap..mamat-mamat negro....yang dok tipu orang sana sini...pekena anak-anak dara melayu tu sapa..bukan orang asing ka.....

Kak Senah...Kak Senah...makin senak aku dengan pompuan UMNO yang akai pendek...yang hanya nampak BRIM RM500 je..tu ..hebat-hebat...hebat sungguh....hebat sampai memalukan diri sendiri...............

Puji pulak roti 1Malaysia...orang Malaysia,,makan nasi kak senah oiii..bukan makan roti...suruh saja Tok Jib kesayangan Kak Senah tu turun harga beras..turun harga minyak..turun harga gula..turun harga tepung..turun harga ikan, ayam..sayur....bagi pendidikan percuma..tolong ibu tunggal..tolong orang susah..bukan kira musim..bukan bagi BRIM 500 ringgit..pastu suh jimat 5 tahun....

Aduh kak Senah......senak perut den...gelak sampai guling-guling...

Warta Darul Aman

Arkib