Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Monday, February 18, 2013

Fitnah, maki hamun... itukah ajaran yang hang terima sejak kecil?


Oleh: Pak Dee Jantan

Apa nak jadi penulis upahan Umno sorang ni. Aku tak heran kalau lulusan 'University of Pekan Naka' yang dok buat kerja fitnah macam ni... tapi hang tu mengaji Sekolah Agama Kedah Duke oii.. tapi suka sangat buat fitnah pasai apa?

Hang dengar betoi-betoi ucapan Dr. Haron Din tu.. ada ka dia sebut orang PAS atau puak PAS yang maki dia? Kalau tak dak maknanya hang dah buat FITNAH! Fitnah tu lebih buruk akibatnya dari membunuh. Hang wajib pi minta maaf balik kat Haron Din dan seluruh ahli PAS.

Lepas tu dok maki puak PAS dengan perkataan 'buta, bacul, penakut, harammm'... astghfirullahalaziiim. Tak baik dok maki orang macam tu, berdosa... insoflah Zam.. opss silap, Duke oii. Bertaubatlah sebelum terlambat.


Warta Darul Aman

Arkib