Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Tuesday, February 12, 2013

Dato' Najib, takkan pompuan mencarut macam ni nak letak jadi calon kat Pantai Merdeka?

Membalas Serangan Siri 1


Oleh: Pak Dee Jantan

Banyak hari dah dok ketag tangan nak serang bakal calon BN Pantai Merdeka ni, tapi oleh kerana belum ada arahan dari atas suruh serang maka aku pun lena dululah... maklumlah aku ni 'budak suruhan' yang dibayaq gaji lumayan RM2000 sekali tulih..kih kih kih. Arahan yang aku terima mudah saja... tiap2 hari buka blog DUKE, kalau ada fitnah terhadap boss aku berhubung isu bakal calon BN Pantai Merdeka.. maka ambushh. Jangan tembak kalau dia tak mula, satu serangan diterima satu serangan dibalas. Tak zalimlah tuu kannn?

Rupanya Duke tu metekedarah upah untuk buat fitnah, jenih tak kenai halai haram... harap mengaji saja sekolah agama dulu tapi kelaku macam @#$%^&*. Tapi aku bukan nak berperang dengan blogger tu, aku pun tau dia cuma buat kerja cari makan... cuma aku nasihatkan cari makan cara lainlah. Kerja halai banyak lagi..

Untuk membalas serangan siri 1 ini aku siarkan petikan SMS yang dikirim oleh bakal calon BN Pantai Merdeka kepada seseorang.... tak penting apa cerita di sebalik SMS tu, tetapi persoalannya layakkah orang yang menggunakan bahasa macam tu dipilih sebagai calon, pastu nak naik jadi pemimpin masyarakat? Soalan ni aku tujukan kat Presiden UMNO... Kata orang tua-tua 'Bahasa adalah cerminan hati budi'.

Aku boleh agak lepas ni, blogger metekedarah upah tu akan tolong nafi... itu cuma fitnahhh, kan kan kan? Tak apa sila nafi... lepas tu aku akan kemuka bukti pulak. Lepas tu muncul lagi isu lain, lepas tu, lepas tu... bertambah2 cerita sulit calon Pantai Merdeka tu.. maka pemimpin BN Kedah pun penin... Dato' Bashah penin.. banyak masalah rupanya budak ni.. akhirnya sampai kat Najib... 'Ishh macam-macam aku dengar citer fasal orang nii... tak boleh jadi ni, kena tukar calon lain...' maka ramai pemimpin-pemimpin UMNO Kedah akan tepuk tangan, ni depa baca aku tulih ni pun.. pakat tepuk tangan sakan dah. Kih kih kih...

Jumpa lagi siri 2... tu pun tunggu dulu serangan balas dari Duke dulu... silakan!

Warta Darul Aman

Arkib