Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Thursday, February 7, 2013

Awat yang orang UMNO pi tengok tarian lucah, haktu depa buat untuk MCA yang gila sex tuu...

Oleh: Mat Kering Bakag Bata

Datuk Mat Bashah desak kerajaan negeri ambil tindakan terhadap PKR kerana kononnya anjur tarian separuh bogel. Aittt mana hang pi tau ada tarian macam tu kat Kedah ni? Takkan orang UMNO pakat pi tengok kot? Nak habag kat orang UMNO... tak boleh tengok benda-benda lucah macam tuu, haram!!! Daripada hangpa pi tengok tarian lucah, baik pi masjid dengar ceramah Maulidul Rasul.


MK telah hubungi tanya Non Muslim dalam PR Kulim yang anjur program tu, betoi ka? Depa pun jelaskan, program tu bukan dibuat untuk orang UMNO tapi untuk MCA dan Gerakan Kedah mai tengok sebab depa ni syok sangat nak tengok benda-benda lucah. MCA dan gerakan marahkan kerajaan  Kedah kerana haramkan persembahan lucah untuk orang Islam. Jadi sebagai alternatif untuk memuaskan nafsu serakah orang-orang MCA dan Gerakan yang tidak dapat menahan diri dari aktiviti lucah (sebab ketua depa Soi Lek pun pelakon porno) maka penganjur pun buatlah persembahan untuk orang kapiag semata-mata, sebab mengikut ajaran kapiag terutama ajaran MCA dan Gerakan (rakan sebantal UMNO) lucah-lucah tu tak dak larangan dalam kitab depa. Sekurang-kurangnya selepas ni mulut Tan Keng Liang dan Chor Chee Heung dah kena sumbat dengan kain buruk... tak berani lagi nak komen kata orang MCA dan Gerakan di Kedah ni tak ada hak nak tengok benda lucah. tak gitu UMNO?... kwang kwang kwangggg.

Aku pun tak setuju persembahan lucah nak perli MCA/Gerakan yang dibuat oleh Cina PKR tu... tapi nak larang pun depa dah buat, jadi kata macam nii jeelah ... "padan muka, macam tu saja nak ajaq puak-puak lucah dan UMporNo nii..."

Warta Darul Aman

Arkib