Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Tuesday, February 12, 2013

Audio sex Ustaz Azizan akan muncul?


Oleh: Kambing Kuzzi Kola Kedah

Syok jugak dengaq audio bikinan puak 'syetan dikenali' nih.. kali ni kononnya cerita puak penentang Ustaz Azizan yang diketuai YB Nasir Kubang Rotan dok kutuk beliau. Bila dengar rakaman muhong tu... maka nak habag bagi kat puak 'setan dikenali' tu aku boleh buat beratus rakaman macam tu... payah apa bukan guna muka pun.

Sudah-sudahlah tu anak didik Yahudi APCO oii... kalau video 'Anwar ngan Cina doll' yang ada nampak muka pun orang tak percaya, hang nak muhong pakai audio semata2 yang mungkin lakonan Mukhriz, Abu Hasan dan rakan2nya di Kodiang... orang cerdik nak percaya? malamlaa sikit.

Jangan terkejut wahai rakyat Kedah kalau lepas ni.. muncul pula audio sex Ustaz Azizan pulak, jangan heran puak-puak ni boleh buat... depa bukan reti halal haram.. bagi depa matlamat menghalalkan cara sebab tempat rujukan depa bukan ulamak.. tapi 'rujukan' mereka ialah fulu$$$$$, asal ada fulus semua boleh jadi.




Buatlah lagi banyak2 keja bodo tuu wahai

Warta Darul Aman

Arkib