Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Wednesday, January 23, 2013

Rukun Iman Tak habih katam - elok pi ngaji kat PASTI lah...



Oleh : Aktivis Ungka Pekan Nambua


Apa nak jadi nie.....

UMNO ngaku pasti Islam..tapi mantan presiden hampa tak habih belajaq rukun iman. Kalau rukun iman pun tak khatam habih..macamana mengaku parti hampa parti Islam.

Macam ni punya teruk statement....aku rasa orang UMNO pun malu nak angkat muka...awat dia tak tau sampai tara tu...

Habih tu..ustaz fathul Bari takkan nak dok diam kut...tegor-tegor sama..kalau orang filipina cakap macam ni...tak pa lagi..pasai dia baru nak apply jadi warga negara Malaysia..tapi kalau orang yang hampa hormati dan puji ni ..lama dah jadi warga negara Malaysia...

Hehehehhe....dah lama dahhhhh...

Hai....tara ni pun orang nak sokong lagi ka....


Warta Darul Aman

Arkib