Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Saturday, November 10, 2012

Shahanim dalang disebalik kehancuran UMNO Bahagian Sungai Petani

 
 

Oleh: Cek Mek Molek (Bekas Puteri UMNO Sungai Petani)

Menyampah sungguh aku dengan pompuan sekog ni, sebab dia punya pasailah UMNO jadi pembangkang PR12 lalu... duduk bilik pegawai khas kununnya jaga GLC tapi dok jaga tok det. Apa yang dia tak dapat dari Tok Det, semua laba dunia dia dapat, jadi ahli lembaga pengarah beberapa syarikat, dapat gaji buta sebagai pekerja tetap Syarikat Kumpulan Ladang lagi. Tok Det yang bagi jawatan muhong tanpa payah bekerja. sapa lagi kann pompuan bedebah ni kalau bukan Shahanim Mohd Yusoff Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia yang dapat jawatan tu dari kerja merasuah Puteri dengan kekayaannya serta menjual lenggang lenggok berbudi bahasa bersopan saantun kunun, untuk menipu para puteri walhal kalau belakang orang.. fuhh hanya Tuhan yang tau.


Laa ni dok pulun nak jadi calon Pantai Merdeka, dah tabur rasuah untuk rakyat Pantai Merdeka untuk dapat sokongan. Cuihh ingat orang Pantai Merdeka suka sangat dengan hang, puihh majoriti AJK UMNO Bahagian Sungai Petani menyampah kat hang. Pompuan ni lah kalau hangpa nak tau yang dok pelaga Ali yahya & degeng dan pihak lawan, kalau tanya dalang besaq perpecahan UMNO Sungai Petani niilah orangnya. Bila UMNO Sungai Petani hancoq lebog maka dapatlah kot dia naik jadi Ketua bahagian. Poorah jgn mimpilah Hanim woii, hang naik dulu kerana pengaruh tok Det... laa ni tok Det pun dah nyawa-nyawa ikan. kalau dia nak mai selamat hang dengan dia dgn hang karam sekali.

Najib nak angkat hang? Kwang kwang kwang... satu denia tau Najib sindir hang dengan sepatah perkataan 'Cleopatra'... oiii Cleopatra, macam zaman Firaun tu kan.

Satu denia juga tahu Ketua Puteri malaysia, Rosnah Shirlin juga menyampah kat Shahanim sebab dok kira nak cantaih boss no 1 tu. Sebab tu Rosnah tak cadangkan pompuan tu jadi ahli majlis kerja tertinggi dan tak cadang untuk dilantik jadi timbalan menteri, walau dah jadi org no 2. Padan muka hang.

Semua orang tau Rosnah waktu dalam pantang haritu buat meeting kat rumah dia tapi tak jemput pun Sahanim ni, aduss kalau aku jadi hang aku resign dah... tak faham2 lagi ka boss dak tak suka.

satu lagi... Rosnah juga lantik Sahanim jadi pengerusi biro antarabangsa, ait org nom bor 2 jaga dunia luar?? maknanya dia tak percaya hang dok jaga dalam negeri... dia suruh hang pi tengok nasib pelarian Rohingya ka, Mindanao ka... dia tau kalau hang jaga Puteri UMNO dalam negeri, habih lingkop.

Tak dak tujuan apa aku tulih malam ni dan poskan ke Kedah La kot-kot sudi siarkan tulisan aku ni walaupun aku bukan orang PAS dan bekas Puteri UMNO yang keluaq kerana menyampah dekat Shahanim. Hiii menyamopah sungguh aku pompuan sekog ni, aku tenyeh cabai baru tauu...hiii@#$%&*+##... nak tau pasai apa aku menyampah sangat kat pompuan ni...? Cerita macam nii (Editor Kedah La tolong censored cerita ini)




(Nota: Tulisan di atas adalah daripada emel yang dikirim dan tidak menggambarkan pandangan Kedah La)

Warta Darul Aman

Arkib