Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Wednesday, November 14, 2012

Foto lucah Shahanim Puteri UMNO?



Oleh: Mat Kering Bakaq Bata

Macam biasa MK minum pagi di kedai catok Taman Wira pagi tadi, sebab di situ jadi mini Parlimen kami. Aziz, kawan MK habag kata dia terbaca sebuah blog UMNO kononnya blog Kedah La siar foto superimpose Ketua Puteri UMNO Kedah, Shahanim. Kebetulan Aziz ni tau MK adalah salah sorang admin Kedah La. MK tak berani jawab masa tu sebab tak baca lagi blog tu dan memang jarang dok selongkark blog UMNO khususnya UMNO Kedah sebab blog depa bukan ada fakta pun, cuma penuh dengan merapu meraban.

Balik opis MK buka blog yang diberitahu Aziz tu... Duke Kedah. Roll punya roll.. jumpalah cerita isu Shahanim tu, bila tengok foto yang tersiar... astagfirullahalaziimmm, mengucap panjang MK. Foto 'Shahanim' yang penuh keseksian, maka terlintas dalam fikiran MUSTAHIL Kedah La pernah menyiarkan foto macam tu seperti yang difitnahkan itu. Camna pun MK buka jugak blog Kedah La cari balik cerita Shahanim yang pernah tersiar... kot kot ada sungguh, maklumlah admin Kedah La ramai. Confirmed tak dak!

Maka segera teringatlah MK akan Rukun UMNO Nombor 1 iaitu FITNAH. Bukan UMNO namanya kalau tak reti buat fitnah. Cerita bahawa foto itu dibuat dan tersiar dalam, blog Kedah La adalah fitnah jahat semata-mata.

Seingat MK sehingga kini Kedah La tidak pernah menyiarkan foto2 lucah seperti yang terdapat bersepah-sepah dalam blog UMNO... itu cara hidup UMNO. Porno dan UMNO berpisah tiada, sesuai benar namanya UMporNO. MK ingat pesan Tok Senapi, matlamat tidak boleh menghalalkan cara.

Isu Shahanim memang panas akhir-akhir ini, tanpa menggunakan foto tu pun rasanya berlambak isu yang boleh digunakan bukan setakat nak jatuhkan Shahanim... dengan UMNO  Be End akan tumbang sekali.

Ehh MK tertanya-tanya pulak, habih tu siapa yang buat foto tu. Maka MK terbaca caption foto tu, tuan punya badan ialah Zila Bakarin cuma mukanya Shahanim. Ha ha.. mana blogger tu tau badan tu Zila Bakarin punya bukan ada muka Zila pun. Maka teranglah lagi bersuluh bahawa hanya orang yang buat superimposed foto tu yang tau itu Zila Bakarin. Kantoii kantoiii!!!... maka aku yakin 99.99 peratus foto itu adalah bikinan blogger UMNO tulah.

Agaknya blogger itu pasang serampang dua mata... satu nak fitnah PAS dan satu lagi nak malukan Shahanim. UMNO sama UMNO pun bukan hangpa tak tau, jatuh menjatuh tu dah jadi budaya. Hmmm satu lagi mata serampang bila dia siarkan foto lucah tu ialah... otak UMNO memang UMporNO, agaknya blogger tu rasa 'kemuncak kepuasan' bila dapat siar foto lucah macam tu. MK nak nasihat satu jee... bertaubatlah blogger UMNO hoii sebelum mati.

Warta Darul Aman

Arkib