Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Thursday, October 11, 2012

Pendapatan Dato' Rasli SUK Kedah ialah RM35 ribu sebulan, tapi....


Oleh: ENGGANG QADHA

Patutlah liat sangat nak letak jawatan walaupun didesak dari segenap penjuru, sampai dua kali dah pi dok sambung hayat sebagai SUK dekat Tuanku, rupa2nya pendapatan kasarnya dgn kedudukannya sebagai SUK ialah RM35 ribu sebulan (kiraan paling minimum). Tapi buat kerja macam pelaq, tak boleh harap. Aitt pasai apa pulak kata macam tu?


Nanti kita akan dedahkan satu persatu segala maklumat yang dikumpulkan oleh pegawai2 kerajaan negeri Kedah jugak. Kira-kira catatan salahlaku, penyelewengan dan kerja tak betoi SUK sorang ni boleh buat kitablah.

Nak tau ceritanya...? tunggu selepas ini. Kira-kira Dato' Mat Bashah yang pertahan sangat Rasli (dalam Sinar Harian tu) akan tepuk dahilah.

Ada berpuluh maklumat yang akan kita siarkan satu, satu... kecuali kalau Dato' Rasli berhenti sebagai SUK... kita pun berhentilah dari mendedah.

Warta Darul Aman

Arkib