Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Tuesday, April 10, 2012

Tuuu..dia...kat Madrasah Salihiah bukan main hampa kata nooo....



Oleh : PUTERI BULAN

Haaaa....kalau pasai Madrasah Salihiah bukan main hampa noo..walhalnya..surau ciput..tak ada kariah..orang pun tak pi sembahyang situ..tak ada aktiviti keagamaan..kemasyarakatan pun kat situ....Kerajaan negeri nak ganti yang lebih besaq lagi..boleh muat 400 orang...tapi hampa canang...macam beruk makyee atas pokok dok goncang pokok...

Siap hampa pi koyak poster aman central...konon nak tunjuk hampa boikot...siap nak kutip derma jihad sorang seringgit...apa dia...hampa berlakon cerita komedi ka cerita spy yang dah bersepai...

Ni...apa cerita...hampa sanggup roboh sekolah..tempat budak-budak nak belajaq..kenai Allah, kenal Islam..kenal A, B , C...kenai aliff , baa, taa....hampa kejam kat budak-budak..dah la sekolah agama hampa pelekeh..kata sarang komunis...sarang puak pelampau..sesen pun tak bagi bantuan...ni senang-senang nak roboh sekolah yang orang dok buat..

biaq pi...biaq budak-budak tu semua baca Yaasin..buat sembahyang hajat..doa bagi hayat hampa sampai kat PRU ke-13 ni dah laa....

Puteri : Sarang maksiat hampa bela....pusat pendidikan hampa roboh..ngaku saja islam...

Warta Darul Aman

Arkib