Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Friday, April 6, 2012

GLC Kedah jual arak.. ini dia buktinya!!!





Oleh: Tok Non


Sebuah blog UMporNO pro Mukhriz mendedahkan bahawa GLC negeri Kedah... ataupun anak syarikat kerajaan negeri Kedah menjual arak. Buktinya... jeng jeng jengg.. TENGOK GAMBAR ATAS, botol arak kat atas tuulah buktinya.

Lepas baca atas bawah artikel tu, Tok Non pun gelak berguling-guling. Kalau takat nak tunjuk gambaq botol arak tu sebagai BAHAN BUKTI yg sahih lagi nyata, Tok Non boleh tunjuk 10 kontena gambaq macam tu..

Hari Jumaat ni TN tak mau dok maki org kata bodo, cuma nak ajaq blogger UMporNO pro Mukhriz tu lain kali kali kalau nak buat fitnah sertakanlah bahan bukti yang berkaitan. Misalannya kedai arak GLC tu kat mana, buka masa mana, sapa pengurus dan CEOnya..

Memang tak bolehlah bolgger UMporNO pro Mukhriz tu nak sebut sebab sekadar nak buat FITNAH saja, kalau sebut Kedah La nanti jawab balik terkantoilah pulak.

Cukup2lah tu blogger UMNO, mokalu habih bahan dah nak buat fitnah berhentilah, bertobatlah, tinggalkanlah perjuangan menyesatkan orang tu.. Tak besaq mana elaun RM2000 sebulan (kalau terimalah) berbanding dosa dan akibat buat fitnah yang terpaksa dipikul di akhirat.



Posted using BlogPress from my iPad

Warta Darul Aman

Arkib