Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Tuesday, February 14, 2012

Ramai pakat dok cari DETGUAQ... nak ligan sampai lubang cacin!

PEMFITNAH NO. 1 KEDAH!!!






Tiba-tiba nama DETGUAQ jadi terkenal di alam maya gara-gara fitnah jahat yang disebarkan kononnya ada video sex YB Dato' Dr Hamdan. Khabar yang diterima, DETGUAQ telah dibayar oleh pihak tertentu supaya mencipta fitnah untuk menjatuhkan Dr. Hamdan di Tanjung Dawai. Mungkin pada perkiraan UMNO ni, Dr. Hamdan menang aritu cuma 79 undi, jadi serang sikit jatuhlah dia. Puak ni ni lembab sikit ilmu matematik, depa ingat pengundi Tanjung Dawai statik macam tu..takdak mati, tak dak pengundi baru, takdak berubah sikap? Silap banyaklah UMNO.

Fitnah yang standard dan satu-satunya fitnah yang mampu difikir oleh blogger UMNO ialah sex. Jadi dengan tak peduli soal dosa pahala halal haram maka DETGUAQ pun cipta fitnah sex terbarunya.

Tapi DETGUAQ ni lupa, dia ingat dia samseng sangatlah di alam maya semua orang takut kat dia, rupanya ramai orang nak tengok dia takut pulak lepas ni. Cuma info mengenai DETGUAQ ni sangat diperlukan. Jadi sapa2 yang ada maklumat tolong panjangkan maklumat di alam maya.. elehh dunia ni bukan luas sangat pun. Dia nak lari mana...?

Warta Darul Aman

Arkib