Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Tuesday, February 14, 2012

Perut busuk....buat fitnah lagi.....

Oleh : PUTERI BULAN


Ini kerja orang meroyan..sasau..mereng..akai xcukup..makan belacan banyak sangat kut...
Dah habih ka modai...sampai hat ni pun hampa nak buat cerita bodo..tikus pun gelak...

Puteri memang tak syak sapa...ini memang kerja UMNO haprak..sengaja cari benda buat orang keliru...
Dulu dok kata DAP perkuda PAS..ni buat cerita PAS tolak DAP pulak...Amboi! tak cukup-cukup dok fitnah orang sana-sini...hati perut busuk macam lembu kak Jat..makan hampas basi..tu yang perut penuh virus..tak boleh tengok orang senang...

Dulu..dok canang PAS suka fitnah orang...tu lah...Allah bayaq chash zaman lani..jangan dok tebiang busuk perut kat orang...penfitnah no satu tu memang hampalah ...UMNO-UMNO hoi...

Puteri memang geram sangat..macam nak cili tangan puak-puak gatai ni...sekejap buat cerita Dr Hamdan terlibat dengan sex...MB nak letak jawatan...MB kahwin tiga..Amiruddin kahwin bini orang...siang malam hampa memang dok wat kerja nak fitnah orang..makan pun duit fitnah...

Cuma hampa guna akai hampa tu pebetui hat teruk-teruk dalam UMNO haprak tu...bukan hampa tak tau...hampa lebih maklum semua benda-benda tu...saja Puteri tak mau nak kata kat sini...Puteri tak mau jadi tukang jaja cerita buruk orang di sini...tapi ingat kalau hampa melampau sangat...kami pun tak teragak-agak nak buka cerita pasai hampa....nak cari dalam UMNO hat baik sekoq pun payah...tapi kalau dalam PAS nak cari perangai buruk macam hampa..susah nak jumpa..lebih-lebih lagi yang kemaruk pi cari pelacur...

Puteri harap...hampa tobatlah..bukan Puteri suruh masuk PAS...tapi berhentilah buat kerja tak berguna ni...makan duit haram..isinya apa neraka....cubalah pikiaq.....awat..hampa tak takut tuhan kaa..

Puteri : tak mau kat mashyar esok...kita teruk pi cari orang yang kita fitnah dalam lautan manusia..matahari sejengkai atas kepala...cubalah..dok saja-saja sebelum tidoq..angkat tangan buh kat dahi..pikiaqlah.....

Warta Darul Aman

Arkib