Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Thursday, January 12, 2012

Hah..yang nak minta sangat tengok pelan..tengok puas-puas....

Oleh : PUTERI BULAN


Hah..apa lagi yang hampa mau wahai UMNO-UMNO Haprak..mula-mula buat demo, lepas tu lawan keputusan majlis fatwa, tak cukup anjur solat hajat, dah diajak bersemuka dan diberi penjelasan majlis fatwa pun dok tak puas hati lagi.

Siap nak kutip derma jihad ( dulu ..mencebeh bibir bila PAS lancar derma jihad)...konon nak bayaq balik duit RM1.48 juta yang direka cerita basi lagi memualkan yang kononnya Majlis Agama Islam makan duit pemaju...

Bila YB Dato' Amiruddin bagi penjelasan...cabar nak tengok pelan.Amboi hebat sungguh depa noo...sampai lupa projek Plaza Tunku Yakkob dan Aman Central tu dulu sapa yang dok lulus. Kalau dah sampai 30tahun terbengkalai...tentu ada yang tak kena...dah Pakatan Rakyat tolong laksanakan..ikut macam depa pelan..ikut hat depa rancang..banyak sembang..banyak serongeh pulak..

Tak sedaq kut..kalau nak bina kompleks membeli belah Aman Central yang canggih..takkan nak biaq Madrasah Salahiah dok terperosok usang macam tu saja. Kena bagi hebat dari Aman Central..baru nama sayang syiar Islam...awat yang tu pun hampa tak tau fikiaq ka..serupa macam kita tengok la-la ni..Stesyen bas punya besaq...p tengok surau..masuk 10 orang dah berlaga punggung...macam tu kut UMNO hamprak suka...Puteri pun tak tau laa...macamana pemikiran UMNO-UMNO ni...banyak makan pedal ayam ngan minum ayaq masuk semut kut...

Oklah...kat sini Puteri nak tunjuk kat hampa-hampa wahai UMNO haprak...gambaran pelan Madrasah Salihiah yang baru...boleh muat 400 jemaah...lebih dari masjid...jangan hampa tak mai sembahyang sudahlah.....





Warta Darul Aman

Arkib