Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Saturday, June 18, 2011

Zulnordin 10-11 bakaq Masjid India 1998… kah kah kah kah kah gelak gulin gulin

Oleh: Mid Panah

Berkata keldai tunggangan UMCO, Zulnordin 10-11 bahawa dia dan geng reformasinya bakag Masjid India pada 1998, untuk cetuskan provokasi isu Anwar. ‘Pendedahan’ itu disampaikan dalam satu ceramah anjuran UMCO.

Mid nak tanya rakyat 1Malaysia, pernahkah dengaq cerita pada tahun 1998 Masjid India terbakar? Ish kalau betoilaa Masjid India dibakag oleh puak-puak reformasi maka semua media pecacai UMNO akan main isu tu 40 hari 40 malam.

Tulah manusia yang bernama Zulnordin 10-11 ni, muhong teradap. Tu pun jangan, puak-puak penyokong UMCO yang mai dengaq ceramah tu telan bulat-bulat tak payah guna akai untuk pikiag dah.

Padanlaa orang panggil hang Zulnordin 10-11.. 10 bercakap, 11 muhong.

Aku ingat waktu PRK Permatang Pauh (masa tu dia masih PKR), Anwar ceramah akan bentuk kerajaan 16 September. Zulnordin ceramah, “bukan 16 September tuan-tuan, minggu depan ni dah.” Mokalu kata Anwar muhong dia lagi deraih muhong.

Eloklaa hang jadi UMCO pun, boleh pi dok muhong kat puak-puak bengong dalam UMCO.. biag depa anggok-anggok macam pokka, terebey kepala baru tau.

Warta Darul Aman

Arkib