Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Thursday, June 9, 2011

Matpanah.. aku ingat hang ikuti perkembangan politik Kedah?

Oleh: MID PANAH

Ni aku petik tulisan kawan aku sorang ni, Matpanah... mai kita baca:

1. Akan kekalkah YAB Ustaz Azizan selaku pesuruhjaya PAS Kedah?
2. Atau presiden akan lantik orang lain?
3. Sapa? Mahfuz? Haji Najib Fahmi? Pak Chop?


Mati-mati selama ni aku ingat Matpanah ikuti perkembangan politik di Kedah. Bila dia sebut nama Najib Fahmi... terus berubah persepsi aku 180 darjah terhadap blogger UMNO sorang ni.

Sorilah Mat petang-petang ni jolok sikit... ulas politik semasa pun kena ada ILMU jugak. Jangan sampai orang nampak kita tak tau apa-apa.. keh keh keh.

Warta Darul Aman

Arkib