Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Sunday, June 19, 2011

Kejayaan 1M'sia: Liwat sex liwat sex liwat sex liwat sex liwat sex...

Oleh: Mid Panah

Berikut adalah wawancara eksklusif Kedah La dengan Presiden UMCO yang juga merupakan PM 1Malaysia (bukan perdana menteri) mengenai beberapa catatan kejayaan negara:

Kedah La: Apakah kejayaan terbesar negara sepanjang Dato’ Seri jadi PM?

PM: Tentulah kejayaan kita mengheret Datuk Seri Anwar atas tuduhan meliwat secara paksa terhadap Saifool Bukori, di samping kejayaan membongkar video sex Anwar.

Kedah La: Tapi bukankah majority rakyat menganggap itu semua adalah fitnah?

PM: Cisss sapa kata fitnah.. belubang pungkok Saifool depa kata fitnah lagi, begitu juga China doll tu ******* **** (sensor) depa senang-senang kata fitnah.

Kedah La: Rakyat Malaysia merungut hari ni sebab harga barangan semua naik, ia berpunca dari tindakan kerajaan Be End naikkan harga minyak, gula dan elektrik?

PM: Dia liwat sungguh, dia berzina sungguh, tak caya pi tengok video sex hitam putih hak depa dok edar tu.

Kedah La: Rakyat merungut mengenai saman ekor?

PM: Mana boleh Anwar tak meliwat, mana buleh dia tak berzina, ramai dah buat sumpah laknat kata dia buat sungguh. Video hitam putih tu muka sebijik macam dia.

Kedah La: Kelembapan ekonomi dan inflasi menyebabkan rakyat Malaysia rata-rata hidup dalam tekanan, apa komen Datuk Seri?

PM: Ramai dah tengok video tu depa percaya, Zulnordin pun sahkan, memang Anwar tu.

Kedah La: Apa usaha kerajaan mengawal kenaikan harga barang serta kenaikan kos hidup?

PM: Kita hiburkan rakyat yang gundah gulana tu dengan video sex, kita dah edar masuk taman-taman, tok imam, kanak-kanak sekolah semua dah tengok.. depa kata best.

Kedah La: Bagaimana dengan perancangan kerajaan untuk menaikkan taraf hidup rakyat?

PM: Laa berapa kali aku nak cakap.. betul Anwar meliwat dan berzina. Kita kena habag banyak-banyak kat rakyat liwat, zina, video sex, liwat zina, video sex..

Kedah La: Hoi hang dok kira Anwar liwat, zina, video sex.. hang tau kaa ramai rakyat nak makan pun tak buleh, hidup susah melarat?

PM: Anwar liwat, zina, video sex, liwat, zina, video sex, liwat, zina, video sex...(mulut mula berbuih-buih)

Kedah La: (Mula naik darah) Hoi hang paham ke dak soalan aku ni? Orang dok kira rakyat susah, rega barang naik melambong.. hang dok kira liwat, zina, video sex..

(Akibat hilang sabaq, wartawan Kedah La boh penendang sebijik kat muka PM, jatuh terlentang gedebuk macam buah nangka.. dalam hati dia menyumpah “Rakyat semakin terhimpit dengan tekanan ekonomi, depa dok kira video sex tak habih-habih b******!@#$%^&*grrr)

Jumpa lagi dalam wawancara isu lain pula..wassalam.

Warta Darul Aman

Arkib