Kedah La

Kedah La versi baharu. Menggerak hati nurani dan pemikiran rakyat Kedah untuk melakukan perubahan dalam PRU14 nanti.

Terkini dari Kedah La

Monday, June 27, 2011

KEBENARAN jadikan blogger UMNO mcm orang hilang akal

Oleh: Pak Dee Jantan

Bahasa jiwa bangsa, bahasa menunjukkan bangsa. Kali ini Pak Dee dengan murah hati nak siarkan tulisan dari sebuah blog UMNO supaya rakyat dapat nilai imej mereka (bangsa UMNO) berdasarkan bahasa yang digunakan. Puncanya blogger tu menulis macam orang hilang akal cuma kerana penjelasan video oleh YB Johari Abdul perihal penipuan video lucah yang dijaja oleh Eskay. Ibarat pelesit yang menjerit meracau bila picit ibu jari dengan lada, maka begitulah blogger AL-Kesah BAloQStaQ ni meracau dengan sumpah seranah makki wal hamun. Mai pakat baca...


JOHARI jadi P.RAMLEE ... LAWAK BODOH BENGAP JOHARI BEDUL !

Aku masih tak boleh berhenti-henti gelak sampai mencurah-curah ayaq mata + ayaq hidung apabila melihatkan betapa BODOH DUNGU BENGAP & BAHALOLnya si Johari MP Sungai Petani yang cuba mempertahankan Anwar bosnya dengan bersusah payah menerbitkan satu video yang menjelaskan bahawa Video Seks ANWAR vs AMOI CHINA DOLL (pendedahan Eskay) itu adalah PALSU dan PELAKUNYA BUKAN ANWAR IBRAHIM ...


Kalau korang nak tengok video tu, bolehlah pegi youtube cari sendiri, kalau tak silap tajuknya Anwar Kepundek Babi "Dalang Video Seks".

Demi kerana nak mempertahankan batang anu & lubang jobuq si Anwar ... si Johari Abdul yang bengap ni telah memperbodohkan dirinya sendiri dengan pergi ke Thailand untuk di make up / touch up oleh entah mak andam ke, bapok Siam mana ntah, untuk menunjukkan bahawa rupanya boleh jadi SEPERTI P.RAMLEE !!!

Apalah punya bodoh-bengap si bahalol Johari Abdul ni sanggup memalukan dirinya & keturunannya untuk di make up mukanya yang sembab & hodoh tu , kononnya akan menjadi seperti muka P.RAMLEE ????

Memang sungguh BODOH BABI BAHALOL BALACI HARAM JADAH punya Johari Abdul ni ! ...

Inilah bermakna, PKR sedang memperbodohkan rakyat sekali lagi !! ...

Anwar tu kan seorang "pakar kelentong" tahap babi haram jadah ... Sudah tentu dia sudah suruh hamba abdinya si Johari Beruk kepundek ni pegi Thailand mentouch up muka supaya jadi P.RAMLEE.

Jadi, si Johari lembu bodoh piang tu sangguplah jadi balaci Anwar dan pegi mentouch upkan mukanya yang sembab tu ! Kononnya untuk menunjukkan bahawa pelaku dalam video seks China Doll telah DISOLEK menjadi seakan-akan Anwar Berahi nak aram jadah!

Dapatlah jugak si Johari Abdul ni buat untung selepas dijual Roll Royce tu nanti , yer tak ?!... hehe ... Bodoh betoi , kan?

Jangan biarkan Rakyat Malaysia terus diperbodoh-bodohkan oleh Anwar Ibrahim & konco-konconya ...

BAloQStaQBlog mengANUgerahkan Johari Abdul sebagai juara BAPAK MAHARAJA LAWAK PALING BABI, BODOH & SIAL, yang mana lawak bodohnya lebih dahsyat dan lawak paling ganas.

Kepundek lu la Johari Abdul !
Lu memang busuk & haprak !! Video lu tu lagi haprak ! ...


------

Bila dah habis baca pakat-pakat istighfar banyak-banyak dan nak pesan satu jauhkan tulisan di atas dari kanak-kanak kerana ia boleh merosakkan akal mereka. Pak Dee turut simpati dengan anak-anak bini blogger BAloQStaQBlog agaknya begitulah hari-hari depa kena sumpah seranah dengan dia. Kesiannn anak dia, pakai tak cerdik sampai ketua kalau hari-hari dok kena sumpah dan maki.

Warta Darul Aman

Arkib